concurs infantil de dibuix

Els dibuixos s'han anat exposant a la botiga a mesura que els petits artistes els han anat fent. I finalment ha arribat el dia de publicar-los al blog per tal que tothom pugui donar el seu vot. I així el dibuix que agradi més serà el guanyador del ratolí mascota que hi ha exposat a la botiga, al costat del taulell. Exactament aquell que tothom diu, "jo també en vull un". Llàstima, l'edat màxima per a poder-hi participar ha arribat als 12 anys, sentint-ho molt per als adults que encara es senten que son com uns nens.





















El tema del concurs es la llana. I també pot ser gent fent mitja, ganxet, un dibuix de la botiga, etc. Els petits artistes que no han seguit aquesta norma no queden fora de concurs.

Ara toca als grans. Per votar el que més os agradi només cal penjar un comentari en aquest post, deixant-hi el nom del vostre artista preferit. També s'admeten comentaris de suport, d'emoció, de fantasia ...
Per esbrinar el nom de l'autor/a del dibuix que més t'agradi, tria primer el teu preferit i després fes un mousse over per sobre el dibuix i per art de màgia informàtica apareixerà el nom en una etiqueta.

I ara que guanyi el millor dibuix!


Comments

sfer said…
A mi m'ha enamorat aquesta última tetera, la d'abi+spring (la màgina informàtica no funciona en el meu portàtil - segur que és culpa del maleït windows vista, però l'adreça de la foto acaba amb aquests dos noms).

Felicitats a tots els participants, i a vosaltres per la iniciativa!

Per quan un concurs pels majors de 12 anys? ;-)
gràcies Sfer. Doncs, estem oberts a qualsevol proposta per organitzar un concurs per majors de 12 anys. pastissos, ganxet, galetes, lectures, pelis... i dibuixos també si algú s'ha quedat amb les ganes de tornar a ser un infant.
Anonymous said…
Un concurs genial, a mi m'agrada molt el dibuix de la Grace, el nino que ha fet amb les agulles de punt crec que és fantàstic, així que el meu vot es pel seu dibuix...siiiiiiiiiiiiiiii

Molts petonets!!!

http://agulletaillana.blogspot.com
sfer said…
Què us semblaria un concurs de fotografia "lanosa"? Matèries primes, productes acabats, o qualsevol altra fotografia relacionada directament amb la llana...

Si us animeu, jo ja tinc un parell de fotos preparades per presentar-les!
Ens agrada l'idea, Sfer!
sfer said…
Doncs aviam si passo un dia i us "convenço" en directe ;-)
La Jennifer també m'havia comentat que volíeu començar a fer algun curs per coses puntuals els matins... aprofitaré per informar-me.

Petons!

Popular posts from this blog

el patrón Tura Maeve